Novinky a články ze světa Shopify, Magento/Adobe Commerce nebo marketplaces.

Přizpůsobení checkout business logiky se Shopify Functions
Aby platforma Shopify vyhověla specifickým potřebám obchodníků, nabízí efektivní možnosti customizace pomocí Shopify Functions, zejména co se procesu platby týče. V tomto článku se podíváme na to, co jsou Shopify Functions, jak fungují, pro co je využít a jaká jsou jejich omezení. Také si ukážeme příklad vč. kódu, jak tyto funkce využít k přizpůsobení procesu platby.

Jak zvýšit rychlost Adobe Commerce/Magento e-shopu
Na rychlosti záleží! Ne nadarmo je rychlost načítání webových stránek součástí metrik Google Core Web Vitals. Přímo totiž ovlivňuje konverzní poměr, pozici v SERP (ve výsledcích vyhledávání) a celkovou spokojenost zákazníků. Podle dat Google opustí stránky více než polovina mobilních návštěvníků, pokud se nenačtou do 3 sekund. Co můžete tedy podniknout, abyste zrychlili váš Adobe Commerce / Magento e-shop?

Shopify Editions Summer 24: Co je nového?
Další Shopify Editions Summer 2024 přineslo řadu novinek nejen pro vývojáře, ale také pro majitele obchodů a jejich týmy. Jako každý rok Shopify poskytuje kompletní agendu Summer Editions zpětně. Jedná se o poměrně velké množství informací, ze kterých jsme pro vás připravili článek o těch nejzajímavějších novinkách a změnách. Pojďme se na ně tedy podívat.

To nejzajímavější z Meet Magento UK 2024
Přinášíme vám report našeho kolegy Marka Kubačáka z konference Meet Magento UK 2024, která se konala 18. června v Londýně.

Shopify: Customer Accounts UI Extensions
Zákaznické účty v Shopify dosud byly součástí šablony a bylo možné si jejich podobu libovolně upravovat. To se ale mění s nástupem New Customer Accounts.

Kolik skutečně stojí Shopify? Analýza Total Cost of Ownership
Výběr správné e-commerce platformy bude mít vliv jak na vaše provozní náklady, tak i na schopnost efektivně škálovat. Pochopení Total Cost of Ownership (TCO) spojených s touto volbou je zásadní nejen proto, aby váš byznys prosperoval, ale také mohl plynule růst. Pojďme se podívat podrobněji, jak si v tomto ohledu vede Shopify.

Migrace z Shoptetu na Shopify: kdy přejít a proč?
Shoptet je bezpochyby skvělý odrazový můstek pro české e-shopové nováčky. Výhody jako snadné nastavení, nízké ceny a podpora v češtině jsou lákavé. Avšak, jak váš e-shop roste a nabírá na obrátkách, může přijít čas, kdy už nebude schopen uspokojit všechny vaše potřeby a vy se začnete poohlížet po pokročilejším řešení s globálním dosahem, jako je např. Shopify.

AI funkce a nástroje v Adobe Commerce
Využití AI a machine learningu již nepředstavuje výhodu, nýbrž nutnost, bez které budete jen horko těžko držet krok se svými konkurenty. Díky těmto nástrojům dokážete totiž výrazně zlepšit zákaznický zážitek, optimalizovat interní procesy a lépe cílit marketingové kampaně. Podívejme se na to, v jakých oblastech se využívá AI v Adobe Commerce a v čem vám může pomoci.

Shopify Magic: AI inovace pro váš e-shop
Současné e-commerce platformy stále více rozšiřují nabídku AI nástrojů, aby koncovým uživatelům poskytly osobnější a poutavější zážitek z nakupování. Od doporučování produktů, přes automatizaci procesů až po personalizovaný zákaznický servis. Pojďme se společně podívat, jaké AI nástroje nabízí Shopify.