B2B a B2C e-shop

Jak efektivně kombinovat B2B e-shop s B2C na Shopify

Hranice mezi B2B a B2C se stírají – mnoho B2C firem zavádí velkoobchodní prodej a naopak tradiční velkoobchody zkoušejí prodávat přímo koncovým spotřebitelům. Zároveň dochází k silnému přesunu B2B obchodu do online prostředí – odhadem až 80 % B2B transakcí bude do roku 2025 probíhat online. V tomto článku se zaměříme na výhody i nevýhody tzv. hybridního e-shopu a na to, jaké technické možnosti platforma Shopify nabízí.

Shopify Summer Editions 25

Shopify Editions Summer 25: Nejzásadnější novinky

Shopify pokračuje v rychlém tempu inovací. Letní Shopify Editions přináší jednu z nejbohatších sad novinek za poslední roky. Od vylepšeného vzhledu a AI funkcionality až po robustní nástroje pro vývojáře – to vše s cílem zjednodušit správu e-shopu, zvýšit konverze a nabídnout flexibilnější prostředí pro růst podnikání. V tomto článku se podíváme na nejzásadnější novinky rozdělené do dvou částí: pro běžné uživatele a pro vývojáře.

průzkum AI

AI už jede v 76 % firem v e-com: Co ukázal průzkum z Czech Online Expo 2025?

Během akce Czech Online Expo (26.–27. února 2025) jsme uspořádali krátký průzkum o využití AI v e‑commerce byznysu. Zúčastnilo se ho 289 respondentů a níže najdete shrnutí hlavních zjištění.

testy v Shopify Plus

Jak testovat v Shopify Plus

Shopify Plus je robustní platforma navržená pro velké e-commerce firmy, která nabízí možnosti pokročilého přizpůsobení, optimalizace a testování. Jednou z klíčových výhod Shopify Plus je možnost vytvářet testovací prostředí, využívat různé checkout profily a implementovat A/B testování. Tento článek vám poskytne stručný návod, jak s testováním začít.

Shopify AI funkce

AI funkce a nástroje v Shopify

Shopify neustále reaguje na rychlý vývoj technologií a měnící se potřeby majitelů e-shopů a zákazníků integrací různých AI funkcí. Tyto nástroje zahrnují automatizaci rutinních úkolů, personalizaci zákaznické zkušenosti a analytiku pro optimalizaci prodeje. Podívejte se na konkrétní AI nástroje dostupné v Shopify, včetně exkluzivních funkcí pro Shopify Plus.

Shopify plus partner

Jsme oficiální Shopify Plus Partner!

Od ledna 2025 jsme oficiálním Shopify Plus Partnerem. Je to výsledek dlouhodobé práce našich skvělých lidí a důvěry klientů, za což všem patří obrovský dík. Co to pro vás znamená? Jednoduše – jsme teď ještě lépe připraveni být vaším partnerem na cestě k úspěchu.

Shopify Editions Winter 25: Opravdu Boring Edition?

Jako každou zimu i letos Shopify představilo sadu novinek. Shopify tuto edici nazvalo The Boring Edition, protože podle Shopify neobsahuje revoluční novinky, ale spíše platformu stabilizuje a sjednocuje. Jak ale za chvíli uvidíme, nejedná se zdaleka jen o údržbu a edice vůbec není boring.

Shopify vs. Shoptet

Srovnání Shopify vs. Shoptet a Shopify Plus vs. Shoptet Premium

Výběr vhodné e-commerce platformy ovlivňuje nejen možnosti škálování, ale také celkovou efektivitu podnikání a náklady na provoz. Na českém trhu je Shoptet dlouho považován za přední platformu, zatímco Shopify dominuje spíše globálně. Na první pohled se může zdát, že rozdíly se mezi těmito dvěma platformami zmenšují, zejména pokud jde o nástroje pro zahraniční expanzi. Je tomu opravdu tak? A co nákladová efektivita nebo investice do výzkumu a vývoje? V tomto článku porovnáme obě platformy vč. variant Shopify Plus a Shoptet Premium.