Aktualizace zabezpečení a vylepšení produktů Adobe Commerce

Vánoce, nejsilnější období z pohledu e-commerce, je za námi. Nyní je čas na reflexi, jak váš e-shop fungoval, zda zvládl vánoční nápor, jestli jste spokojeni s jeho fungováním a možnostmi platformy. To je bezesporu nutnost. Ale co zabezpečení e-shopu? Mysleli jste i na to? Adobe Commerce na zabezpečení myslí za vás a neustále pracuje na jeho vylepšeních.

B2C i B2B kupující očekávají, že o nich budete vědět dost na to, aby jejich nákupní zážitky byly nezapomenutelné. Zároveň vám ale důvěřují, že ochráníte jejich nejcitlivější data. S kybernetickými hrozbami na každém kroku je zajištění bezpečnosti vašich obchodních dat dost zásadní disciplína.

Společnost Adobe Commerce je certifikována jako poskytovatel řešení úrovně 1 PCI.

Úroveň 1 PCI znamená, že obchodníci používající řešení Adobe Commerce mohou používat PCI Attestation of Compliance na podporu vlastního procesu certifikace PCI. Máte jistotu, že s Adobe můžete provozovat své online podnikání s jistotou pomocí nástrojů, jako je bezpečnostní skenování, které vám umožní sledovat své weby a získávat aktuální informace o bezpečnostních rizicích, malwaru a neoprávněném přístupu. Můžete si být jisti, že vaše bezpečnostní ochrana je vždy aktuální proti aktuálním i nově vznikajícím hrozbám. A jaké novinky v oblasti zabezpečení přineslo Adobe v Q4 2021?

PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) – soubor mezinárodních bezpečnostních standardů, jejichž cílem je zamezit únikům citlivých dat o držitelích platebních karet. 

Aktualizace zabezpečení

Revize bezpečnostních plánů a zajištění aktuálnosti softwaru jsou důležité kroky v přípravě na expanzi nebo další silná období z pohledu e-commerce. Proto Adobe Commerce neustále vylepšuje zabezpečení, naposledy vydáním verzí 2.4.3-p1 a 2.3.7-p2, které vám pomohou posílit ochranu vašeho e-shopu.

V těchto verzích, které jsou zaměřeny čistě na zabezpečení, mění Adobe Commerce způsob, jakým pracuje s ID relací, a zabraňuje tak neoprávněným uživatelům provádět akce jako autorizovaný uživatel. Adobe také omezuje přístup správce ke složkám galerie médií, zabraňuje tak nepřímému mazání souborů .htaccess, a snižuje hladinu pro složité dotazy GraphQL, aby pomohlo zabránit útokům DOS. Nově také přidává ověřování vlastních proměnných, zabraňuje tak nebezpečným značkám a atributům HTML.  

A jaká další vylepšení nedávno představilo Adobe Commerce?

Doporučení produktů využívající technologii Adobe Sensei (Commerce)
Obchodníci používající Adobe Experience Manager nebo jiné možnosti headless storefront, jako je React nebo Vue.js, mohou nyní na své stránky integrovat jednotky Adobe Commerce Product Recommendation. K dispozici jsou také nové doporučovací jednotky, které zvýrazňují nedávno zobrazené produkty a produkty s vysokým poměrem zobrazení k nákupu a konverzí zobrazení do košíku, což poskytuje nové způsoby, jak zvýšit prodej. Přidali jsme také podporu pro B2B weby s katalogy a cenami pro konkrétní zákazníky. 

Vyhledávání Live Search s podporou Adobe Sensei (Commerce)
Díky této aktualizaci služby Live Search powered by Adobe Sensei se výrazně zkrátila doba zapracování a reindexace katalogu, což zajišťuje, že výsledky vyhledávání obsahují nejnovější údaje o produktech. Vylepšená je také relevance vyhledávání a to zavedením částečného vyhledávání podle slov spolu s vyhledáváním podle celých slov.


Zpět na články
Sdílet článek:
Spojte se s námi

    Napište nám
    Beru na vědomí zpracování osobních údajů.

    Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.