Klíčové atributy úspěšné digitální transformace

Svět e-commerce prochází velmi rychlým vývojem. Noví konkurenti rostou rychleji než dříve a přichází odkudkoliv. Úspěch nyní závisí na mnoha faktorech. Jedním z nejdůležitějších je digitální transformace.

Co je to digitální transformace?

Jedná se o integraci digitální technologie do všech oblastí podnikání. Zásadním způsobem mění obchodní a firemní procesy, firemní kulturu i customer experience. V oblasti firemní kultury vyžaduje digitální transformace neustálé zpochybňování současného stavu, nespokojenost s ním, experimentování a myšlení out-of-the-box. Jedná se o přetransformování tradičního businessu do digitální doby.

Protože digitální transformace bude vypadat pro každou společnost jinak, může být obtížné určit definici, která se vztahuje na všechny. Zjednodušeně to znamená odklon od dlouhodobých obchodních procesů, na nichž byly společnosti postaveny, ve prospěch relativně nových postupů, které jsou stále definovány a rozvíjeny.

Je důležité uvědomit si, že se jedná o komplexní změnu.

digitální transformace

  • V minulosti mnoho firem prodělalo digitizaci, tedy přechod z analogových médií na digitální.
  • Následovala digitalizace, která vybrané procesy konvertovala na digitální data.
  • Nyní se nacházíme ve věku digitální transformace, která mění komplexní procesy a celý business od interních systému až po interakci se zákazníky. Zákazníci nechtějí volat na hot linky nebo chodit na pobočky. Vyžadují efektivitu, rychlost, dostupnost 24/7 a proto je nutné  jim cestu k vám usnadnit.


Podle čeho vybrat vhodného partnera pro digitální transformaci?

Budoucnost je v integraci
Více než 50 % e-shopů vylepšilo v posledních letech customer experience integrací technologií od více než 15 partnerů. Gartner identifikoval více než 50 diskrétních technologií, které se mohou stát součástí komplexního uživatelského e-com prostředí. Proto je důležité mít e-shop postavený v otevřeném a flexibilním prostředí a držet tak krok s rostoucím množstvím nových funkcí a integrací.

Rychlost
Jednou z velkých výhod digitální transformace je agilita. Rychlost uvedení na trh může znamenat rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. V době, kdy načasování znamená všechno, potřebujete sílu ekosystému, který bude pracovat ve váš prospěch.

Možnosti nasazení
Je důležité najít partnera, který vám umožní vybrat to nejlepší řešení pro vaše potřeby a bude ideální pro digitální transformaci. V oblastech kontroly dat, ochrany soukromí a zabezpečení, je nutné zvážit, které možnosti nasazení jsou pro vás nejvhodnější. On-premise software – lokální instalace na vašich serverech nebo SaaS (Software as a Service) / Cloud – centrální hostování softwaru.

Rychlé a nákladově efektivní rozšíření businessu
Chcete-li se transformovat rychleji a nakládat efektivně s kapacitami, je důležité vybrat platformu, která integruje s bohatým ekosystémem partnerů a nabízí ready-to-use funkce. Díky takové volbě můžete projít transformací snáz.

Funkce pro B2B
Snadné Zpracování nabídek zákazníků a vyjednávání o cenách pomocí zjednodušeného workflow, které lze zcela spravovat v rámci platformy nebo prostřednictvím externích systémů pomocí API. Takové pokročilé workflow pomáhá zlepšit citlivost nabídek a v konečném důsledku vede k vyšším konverzním poměrům pro váš B2B e-com business.




Budoucnost e-com



Produkty Magento, které usnadní digitální transformaci

Magento Commerce
Neomezené nákupní zážitky a zároveň výhody cloudových služeb pro bezpečnost, výkon a nízké TCO. Nabízí okamžité funkce, neomezenou možnost přizpůsobení a bezproblémovou integraci třetích stran. S Magento Commerce jste podporováni globálním ekosystémem obchodníků, partnerů a vývojářů.

Správa objednávek a proces BOPIS
Funkce které pomohou zefektivnit objednávky, prodej a sledování fyzických transakčních procesů. Na základě trendů vytvoří přesné odhady zásob. Tím zajistíte připravenost a nebudete držet nadbytečné zásoby. Pro zvýšení loajality zákazníků nově umožňuje Magento 2.4 pracovat s procesem BOPIS (Buy Online Pickup In Store). Objednat on-line, doručit domů nebo vyzvednout v obchodě? Žádný problém.

Magento Business Intelligence
Mějte data pod kontrolou, s Magento BI můžete analyzovat chování zákazníků, mít pravidelný a přesný přehled nad produkty a marketingovými aktivitami. Získáte tak podklady pro hledání nových příležitostí k růstu. Statistiky a trendy můžete sdílet napříč celou společností na pár kliknutí.

Transformujte svůj business s MageXo.

Pomůžeme vám uspět v procesu digitální transformace.

Zpět na články
Sdílet článek:
Spojte se s námi

    Rezervujte si schůzku zde nebo vyplňte tento formulář a my se vám co nejdříve ozveme:

    Beru na vědomí zpracování osobních údajů.