UX & CX Design

Chování zákazníků se mění.
UX vám pomůže udržet krok

Mnoho e-shopů dosahuje slabých výsledků, protože byly navrženy bez ohledu na konečného uživatele. O finální podobě často rozhodují manažeři a vývojáři s přesvědčením, že své klienty znají dobře.

Výsledkem jsou stránky nadesignované dle gusta provozovatele, které nereflektují potřeby a preference zákazníků. Tomu všemu se dá předejít právě díky UX.  

Návratnost investic do UX

ROI (return of investments = návratnost investic) user experience přístupu se projevuje v těchto oblastech:

Tržby
Náklady na podporu
Retence zákazníků
Náklady na vývoj
Týmová produktivita
Time to market

Jaké je naše pojetí UX designu?

UX není jen o výzkumu a designu jako takovém. Je to o celkové strategii, vizi a plánu s cílem mít na konci spokojeného zákazníka a přesvědčivé obchodní výsledky.

Do designu a vývoje zapojujeme koncové uživatele, abychom vyladili frontendové rozhraní plně podle jejich potřeb a dokázali nabídnout skvělou zákaznickou zkušenost. Analyzujeme data, děláme rozhovory s uživateli a sledujeme je při interakci s e-shopem.

To vše nám slouží k vytvoření prototypu e-shopu, který odpovídá potřebám klienta. Díky neustálému testování a úpravám vám pomůžeme zlepšit konverzi, uživatelům usnadníme používání a zvýšíme celkovou zákaznickou spokojenost.