QuarticOn: Jak vybudovat efektivní online obchod? 3 technologie, kterým stojí za to věřit

Představujeme možnosti v e-commerce, které nabízí použití technologií QuarticOn. QuarticOn je jedním z partnerů Magento a vyvíjí systémy pro podporu personalizace prodejních procesů a internetového marketingu.

Slovo závratné již nestačí k označení tempa dnešního rozvoje elektronického obchodování. Spolu se změnou digitálního ekosystému, na čemž se mimo jiné podílela pandemie COVID-19, lze pozorovat několik trendů, z nichž dva vynikají zejména: rekordně vysoký počet konkurentů a větší nákupní povědomí spotřebitelů.

Co dělat za těchto okolností, abyste se udrželi nad hladinou, vybudovali efektivní online obchod a vyhráli boj o zákazníka? Na pomoc přichází moderní technologie, které jsou díky platformám k dispozici na dosah ruky.

Například Magento sdružuje více než 5 000 rozšíření, která lze nainstalovat přímo na Magento Marketplace, a nebo mimo jej. Dostupná řešení jsou výsledkem práce průmyslových odborníků a jejich cílem je ušetřit čas, optimalizovat a automatizovat procesy podnikání a zvýšit výnosy.

Technologie #1: efektivní interní vyhledávač

Interní vyhledávač je absolutní must-have moderního e shopu: téměř polovina uživatelů internetu přejde přímo do vyhledávací lišty bezprostředně po vstupu na web e-obchodu. Zlepšení vzhledu a použitelnosti interního vyhledávače proto poskytuje skutečnou šanci zvýšit konverzi.

AI Smart Search je interní vyhledávač založený na algoritmech umělé inteligence. Jeho rozsah funkcí zajišťuje především rychlost a přesnost vyhledávání. Mezi ně patří:

  • automatické doplňování – často se stává, že zákazníci neznají celé jméno produktu nebo konkrétní model; bez automatického doplňování není šance, že jej najdou;
  • podpora synonym v zadaných klíčových slovech – vybavení vyhledávače touto možností je poctou individualitě a způsobu myšlení každého jednotlivého zákazníka; taška může být nazývána sáček a mísa může být nazývána salátová mísa – zohlednění kreativity uživatelů je zárukou, že každé vyhledávání vrátí výsledky;
  • možnost rozpoznat chyby a překlepy v zadaných heslech – spotřebitelé v e-commerce někdy zadají název příliš rychle, udělají překlep nebo ignorují diakritiku; vynucení pouze správných forem hesel odradí zákazníka od dalších nákupů;
  • celá stránka s výsledky vyhledávání (SERP) s možností pokročilého filtrování a třídění – usnadňuje navigaci ve výsledcích vyhledávání, zvláště, když se zabýváme širokou škálou produktů.
efektivní interní vyhledávač
zdroj: www.ekskluzywna.cz; automatické doplňování s funkcí rozpoznávání napsaných chyb v heslech

Technologie #2: personalizace produktové nabídky

Personalizace je pojem, který se v odvětví elektronického obchodování objevuje výrazně již několik let. Existuje důvod – téměř 70% lidí nakupujících v internetových obchodech očekává individuální zacházení.

Řešení QuarticOn, tedy modul doporučení produktu, usnadňuje provedení zákazníka celým nákupním procesem a představuje mu produkty, které splňují jeho potřeby, zájmy a očekávání. Odpovídající nabídka je způsobena algoritmy umělé inteligence, které zaznamenávají údaje o chování každého zákazníka a vytvářejí pro něj samostatný nákupní profil.

Při personalizaci nabídky produktů stojí za to vzít v úvahu celý prostor internetového obchodu a plně využít jeho potenciál. Widgety s návrhy produktů jsou umístěny na strategických místech na webu obchodu. Mezi kterými jsou ty standardní, např. domovská stránka nebo stránka produktu, i nestandardní, např. stránka s chybou 404 nebo stránka s nedostupným produktem.

personalizace produktové nabídky
zdroj: www.ekskluzywna.cz; widget s doporučenými produkty s logikou Podobné na produktové stránce

Technologie #3: marketing automation

Identifikace komunikačních cest s klienty je první fází budování dlouhodobých vztahů. Druhou je spojit je s příjemci pomocí segmentace a personalizace. Ukazuje se, že značná část lidí, kteří dostávají zpravodaje, rezignuje na komunikaci, protože dostávají obsah, který nesplňuje jejich požadavky.

Nástroj pro automatizaci marketingu od společnosti QuarticOn vám umožňuje vytvářet bannery, pop-upy, cyklické e-mailové kampaně a jednorázové newslettery pro všechny nebo konkrétní definované skupiny příjemců. Díky tomu dostávají příjemci obsah v souladu s jejich předchozí historií nákupu, zájmy nebo aktivitami na webových stránkách obchodu, což je účinně přesvědčí o značce. Automatizace proto podporuje předprodejní a poprodejní péči o zákazníky, a také šetří čas manažera elektronického obchodování tím, že pro něj sleduje provoz na webu.

marketing automation
zdroj: https://www.topenilevne.cz/; personalizovaný pop-up, který se zobrazuje po přidání produktu do košíku

Zaujala vás tato řešení? Produkty a služby QuarticOn jsou vhodné hlavně pro střední a velké e-shopy, obchodní společnosti působící v mnoha oblastech e-commerce a provozovatele stránek s video obsahem. 

Zpět na články
Sdílet článek:
Spojte se s námi

    Napište nám
    Beru na vědomí zpracování osobních údajů.