MageXo Letters – prosinec 2020

Vítáme vás u prosincových MageXo Letters! 

header_newsletter_prosinec

Vítáme vás u prosincových MageXo Letters

Drazí přátelé, čtenáři. Vánoce jsou společně s novým rokem za rohem, kolektivně v MageXu doufáme, že se na všechnu tu radost připravujete s náležitým klidem a zároveň vám (již dalo by se i říci) tradičně přinášíme ty nejzajímavější novinky ze světa e-commerce.

Přejeme vám veselé Vánoce a šťastný nový rok! 

Radek Zejda



A zase ten COVID

Jak může digitální transformace zachránit B2B business v éře COVIDové? V dalším článku od Strixu se také například dozvíte, jaké jsou nejdůležitější vlastnosti platformy Magento v B2B. Zajímavé čtení, doporučujeme.

 




Je digitální transformace náhledem do budoucnosti?

Ne, je to realita! Složitá ekonomická situace způsobená pandemií globálního koronaviru ukazuje, že digitální transformace je nutností. Jaké jsou klíčové atributy pro úspěšné digitální transformace, si přečtěte v našem článku.

 

 




Hybridní platformy – 5 důvodů proč spojit B2B a B2C e-commerce

Zjistěte, co jsou hybridní platformy a jak usnadní život společnostem, které rozšířili nebo rozšiřují svůj business z B2B i na B2C a obráceněJe zbytečné mít 2 platformy, když existují i řešení pro B2B2C. Sepsali jsme pro vás 5 důvodů, proč zvolit hybridní platformy, které kombinují možnosti B2B a B2C.

 

 




30 detailních předpovědí e-commerce trendů 2021

 
SearchNode ve velmi rozsáhlem a odborném článku předpovídá, jaké trendy nás do nového roku pravděpodobně čekají. Zaobírá se například tak zajímavými prvky, jako je například virtuální realita nebo platby kryptoměnami.

 




Technical SEO checklist for Magento

 

Zamysleli jste se někdy nad tím, jak by asi zhruba vypadal SEO checklist pro Magento? Brad Kort vysvětluje, že je podstatný rozdíl mezi klasickým SEO, kdy se řeší klíčová slova a technickým SEO. Tak například 93 % lidí opustí stránky, protože se nenačetly dostatečně rychle. Proč? Přečtěte si.

 




Úspěšná Vánoční sezóna s Magento Commerce 2.4.1

 
Žádné překvapení. Tento rok budou Vánoce ve znamení online e-comu rekordní v celé historii internetového nakupování. Jak vám s prodeji pomohou nové nebo aktualizované prvky nejnovější verze Magenta se dočtete v tomto článku od Carlose Ortegy (Adobe Senior Product Marketing Manager).

 




Popularita B2B matketplaces roste díky zvýšené potřebě podnikat v době COVIDU

 

Ještě před pandemií se očekávalo, že B2B tržiště do roku 2024 vygenerují tržby v hodnotě 3,6 miliard USD. Avšak už tehdy rostla rychleji než většina B2C tržišť. Nástup pandemie covidu přesun B2B segmentu do onlinu ještě více urychlil. Podle společnosti Digital Commerce 360 (EN) manažeři nákupu utratili na B2B tržištích během pandemie až o 22 % více než před ní.

 




Klíčové postřehy 1000 největších evropských maloobchodníků o proměnách (online) prodeje v roce 2020
 

Průzkům společnosti ReatilX se zabýval několika hlavními aspekty online nakupování: strategie a inovace, zákaznická zkušenost, logistika, merchandising, mobilní nakupování a omnichannel strategie. Celý průzkum včetně případových studií (Decathlon, Amazon, Pandora) ke stažení tady.

 




Alza přijímá objednávky každou vteřinu 
 

Miliarda sem, miliarda tam. Největší český prodejce elektroniky Alza.cz hlásí (jako každoročně) rekordní prodeje. Od spuštení akce Black Friday za první den dosáhli sta tisíc objednávek a obratu kolem 200 mio Kč.

 




Útok Čechů na e-shopy: Podle ČSÚ letos na webu nakupovalo skoro 5 milionů z nás
 

Český statistický úřad zveřejnil několik velmi zajímavých čísel společně s grafy, jak se češi chovají na internetu a jak nakupují. Zajímavé například je, že nejčastější činností je sledování zábavných pořadů – především na YouTube. Co nás ale zajímá, je meziroční navýšení nakupujících z 39 % na 54 %. Hurá na nákupy!

 




Česká e-commerce a její raketový růst
 

Internetový tech magazín CzechCrunch uspořádal konferenci s předními představiteli české e-commerce scény (Heureka, CZC, Storyous, Bonami, Liftago). Jaká témata se probírala? Zjistíte z přiloženého čláku, jehož součástí je video záznam z této video konference. Bavte se.

 


Zpět na články
Sdílet článek:
Spojte se s námi

    Rezervujte si schůzku zde nebo vyplňte tento formulář a my se vám co nejdříve ozveme:

    Beru na vědomí zpracování osobních údajů.