Adobe Marketo Engage

Adobe Marketo Engage je SaaS software pro automatizaci marketingu, který byl vytvořen, aby uživatelům pomohl automatizovat a měřit marketingový engagement, úkoly a workflows. Společnost Adobe získala Marketo v roce 2018 v jedné z největších akvizic marketingových technologií a následně ho integrovala do svého prostředí Adobe Experience Cloud.

Adobe Marketo Engage

Ideální řešení správy vašich B2B zákazníků

Jedná se o platformu pro správu B2B marketingových zákazníků ve všech fázích customer journey. Adobe Marketo Engage nabízí možnosti přizpůsobení a integrační funkce třetích stran, které uživatelům pomohou přizpůsobovat prostředí, optimalizovat obsah a měřit dopad na obchod napříč všemi kanály.

…………………………………………………

Prodloužená ruka markeťáka

Ocení ho ale také produktoví a brand manažeři, obchodní zástupci i vedení firmy. V závislosti na velikosti společnosti, oboru podnikání nebo vyspělosti firmy, může být uživatelem Adobe Marketo Engage téměř každý.

Vhodný nástroj pro oslovení a udržení zákazníků

Získávání nových klientů a péče o stávající 
Řízení prospektů i strategických klientů – integrace CRM.

Personalizace 
Machine learning a prediktivní analýza předkládá relevantní obsah každému kupujícímu.

Integrované prodejní aplikace
Přehledy, šablony a prodejní příručky.

Account-Based Marketing
Propojení s prodejem tvoří account-based experience. 

Mezikanálové zapojení
Personalizace napříč všemi kanály.

Marketingové měření a atribuce
Optimalizace marketingového dopadu.

Co vše umožňují Adobe Marketo Engagement aplikace?

Umožňují vytvářet, spravovat a provádět personalizované zapojení zákazníků a prospektů napříč všemi kontaktními body.

Marketingová automatizace

Vytváří, automatizuje a měří kampaně napříč kanály. Identifikuje nejzajímavější potenciální klienty a pomáhá k uzavření obchodu (integrace CRM). Kdykoliv a kdekoliv jsou k dispozici data, informace o klientech, připravené řídící panely a BI reporting.

Profilování klientů

Identifikuje cílové skupiny klientů pomocí dat a AI. Tvoří prediktivní modely ideálních profilů zákazníků. Indikuje přizpůsobení na úrovni klienta.

E-mailová komunikace

Oslovuje zákazníky personalizovanými e-maily. Plně reagující šablony usnadňují tvorbu e-mailů, ty se spouští automaticky na základě aktivity nebo při změnách v CRM. Ke zlepšení výsledků využívá A/B testování a prediktivní obsah e-mailů. Audience Hub dynamicky aktualizuje segmenty na základě chování a změn v profilech.

Mobilní komunikace

Adobe Marketo zapojuje zákazníky do kanálu, který používají nejvíce – do mobilních zařízení. Integruje mobilní aplikace do komunikace se zákazníky, ať jsou kdekoliv. Push oznámení, zprávy v aplikacích a chování zákazníků napříč všemi kanály maximalizují dopad.

Social media marketing

Integruje sociální média do marketingové strategie. Oslovuje nové, zapojuje stávající zákazníky. Analyzuje aktivity, podporuje konverze a výnosy. Snadno integrujte sociální metriky do marketingových zpráv. Usnadní klientům vyplňování vstupních formulářů pomocí jejich profilů na sociálních médiích. Napomáhá segmentaci.

Digitální reklamy

Cílí na zákazníky relevantními reklamami. Segmentuje je podle zájmů a preferencí shromážděných z interakcí napříč kanály. Určuje efektivitu reklam, zachycuje online i offline konverze. Data přenáší zpět do Google AdWords pro optimalizaci nabídek. Vytváří retargetingové reklamy na Facebooku a Google, a to i pro anonymní návštěvníky.

Marketingové analýzy

Poskytuje přehled o výkonu marketingu. Identifikuje potřebu zaměření investic, které kanály a kampaně přinášejí nejvyšší výnosy a návratnost investic. Automaticky připojuje a sjednocuje data. Mapuje a měří customer journey. Využívá řadu atribučních modelů podporovaných AI.

Marketo Sales Connect

Zvyšuje produktivitu prodeje. V reálném čase určuje prioritní klienty a zapojuje klienty do marketingové komunikace. Automatizovanější a osobnější interakce napříč kanály s vhodnou  frekvencí. Přehledy o prodejních aktivitách napříč kanály. Zvýšení konzistence celkového výkonu.

Společnost Adobe získala Marketo v roce 2018 v jedné z největších akvizic marketingových technologií a následně ho integrovala do svého prostředí Adobe Experience Cloud.