Adobe Marketo Engage
Adobe Marketo Engage je SaaS software pro automatizaci marketingu, který byl vytvořen, aby uživatelům pomohl automatizovat a měřit marketingový engagement, úkoly a workflows. Společnost Adobe získala Marketo v roce 2018 v jedné z největších akvizic marketingových technologií a následně ho integrovala do svého prostředí Adobe Experience Cloud.
![Adobe Marketo Engage](https://www.magexo.cz/coGhk58axEfl4/uploads/2020/10/Kopie-navrhu-Magento-Business-Intelligence-2-1.png)
Ideální řešení správy vašich B2B zákazníků
Jedná se o platformu pro správu B2B marketingových zákazníků ve všech fázích customer journey. Adobe Marketo Engage nabízí možnosti přizpůsobení a integrační funkce třetích stran, které uživatelům pomohou přizpůsobovat prostředí, optimalizovat obsah a měřit dopad na obchod napříč všemi kanály.
…………………………………………………
Prodloužená ruka markeťáka
Ocení ho ale také produktoví a brand manažeři, obchodní zástupci i vedení firmy. V závislosti na velikosti společnosti, oboru podnikání nebo vyspělosti firmy, může být uživatelem Adobe Marketo Engage téměř každý.
![](https://www.magexo.cz/coGhk58axEfl4/uploads/2021/01/lead_generation-3.png)
Vhodný nástroj pro oslovení a udržení zákazníků
Získávání nových klientů a péče o stávající
Řízení prospektů i strategických klientů – integrace CRM.
Personalizace
Machine learning a prediktivní analýza předkládá relevantní obsah každému kupujícímu.
Integrované prodejní aplikace
Přehledy, šablony a prodejní příručky.
Account-Based Marketing
Propojení s prodejem tvoří account-based experience.
Mezikanálové zapojení
Personalizace napříč všemi kanály.
Marketingové měření a atribuce
Optimalizace marketingového dopadu.
Co vše umožňují Adobe Marketo Engagement aplikace?
Umožňují vytvářet, spravovat a provádět personalizované zapojení zákazníků a prospektů napříč všemi kontaktními body.
![](https://www.magexo.cz/coGhk58axEfl4/uploads/2020/10/Navrh-bez-nazvu-2020-10-27T111356.159.png)
Marketingová automatizace
Vytváří, automatizuje a měří kampaně napříč kanály. Identifikuje nejzajímavější potenciální klienty a pomáhá k uzavření obchodu (integrace CRM). Kdykoliv a kdekoliv jsou k dispozici data, informace o klientech, připravené řídící panely a BI reporting.
![](https://www.magexo.cz/coGhk58axEfl4/uploads/2020/10/Navrh-bez-nazvu-2020-10-27T111648.581.png)
Profilování klientů
Identifikuje cílové skupiny klientů pomocí dat a AI. Tvoří prediktivní modely ideálních profilů zákazníků. Indikuje přizpůsobení na úrovni klienta.
![](https://www.magexo.cz/coGhk58axEfl4/uploads/2020/10/Navrh-bez-nazvu-2020-10-27T112437.976.png)
E-mailová komunikace
Oslovuje zákazníky personalizovanými e-maily. Plně reagující šablony usnadňují tvorbu e-mailů, ty se spouští automaticky na základě aktivity nebo při změnách v CRM. Ke zlepšení výsledků využívá A/B testování a prediktivní obsah e-mailů. Audience Hub dynamicky aktualizuje segmenty na základě chování a změn v profilech.
![](https://www.magexo.cz/coGhk58axEfl4/uploads/2020/10/Navrh-bez-nazvu-2020-10-27T113919.363.png)
Mobilní komunikace
Adobe Marketo zapojuje zákazníky do kanálu, který používají nejvíce – do mobilních zařízení. Integruje mobilní aplikace do komunikace se zákazníky, ať jsou kdekoliv. Push oznámení, zprávy v aplikacích a chování zákazníků napříč všemi kanály maximalizují dopad.
![](https://www.magexo.cz/coGhk58axEfl4/uploads/2020/10/Navrh-bez-nazvu-2020-10-27T114227.219.png)
Social media marketing
Integruje sociální média do marketingové strategie. Oslovuje nové, zapojuje stávající zákazníky. Analyzuje aktivity, podporuje konverze a výnosy. Snadno integrujte sociální metriky do marketingových zpráv. Usnadní klientům vyplňování vstupních formulářů pomocí jejich profilů na sociálních médiích. Napomáhá segmentaci.
![](https://www.magexo.cz/coGhk58axEfl4/uploads/2020/10/Navrh-bez-nazvu-2020-10-27T120320.061.png)
Digitální reklamy
Cílí na zákazníky relevantními reklamami. Segmentuje je podle zájmů a preferencí shromážděných z interakcí napříč kanály. Určuje efektivitu reklam, zachycuje online i offline konverze. Data přenáší zpět do Google AdWords pro optimalizaci nabídek. Vytváří retargetingové reklamy na Facebooku a Google, a to i pro anonymní návštěvníky.
![](https://www.magexo.cz/coGhk58axEfl4/uploads/2020/10/Navrh-bez-nazvu-2020-10-27T120615.674.png)
Marketingové analýzy
Poskytuje přehled o výkonu marketingu. Identifikuje potřebu zaměření investic, které kanály a kampaně přinášejí nejvyšší výnosy a návratnost investic. Automaticky připojuje a sjednocuje data. Mapuje a měří customer journey. Využívá řadu atribučních modelů podporovaných AI.
![](https://www.magexo.cz/coGhk58axEfl4/uploads/2021/01/sales_connect-1.png)
Marketo Sales Connect
Zvyšuje produktivitu prodeje. V reálném čase určuje prioritní klienty a zapojuje klienty do marketingové komunikace. Automatizovanější a osobnější interakce napříč kanály s vhodnou frekvencí. Přehledy o prodejních aktivitách napříč kanály. Zvýšení konzistence celkového výkonu.
Společnost Adobe získala Marketo v roce 2018 v jedné z největších akvizic marketingových technologií a následně ho integrovala do svého prostředí Adobe Experience Cloud.