Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov napomáhá marketérům, ale i dalším specialistům najít, jaká klíčová slova (key words) se nejčastěji používají při vyhledávání ve vyhledávačích jako je Google nebo Seznam.

Dokážeme za jejich pomoci definovat, která konkrétní slova nebo synonyma a jejich nepodobnější varianty se používají a nadále z nich vycházet při dalších odborných procesech a vycházet z nich.

Informace, které jsou díky analýze získány jsou následně využitelné pro optimalizaci obsahu, kterým doposud na svých webových stránkách disponujete, a nebo se využívají při tvorbě obsahu zcela nového.

Obsahem se myslí jakákoliv psaná forma vašich stránek / e-shopu, tedy od blog postů, přes popisy produktů až po základní informace, díky kterým uživatelé vědí, co na daných stránkách naleznou.

Sdílet článek:
Spojte se s námi

    Rezervujte si schůzku zde nebo vyplňte tento formulář a my se vám co nejdříve ozveme:

    Beru na vědomí zpracování osobních údajů.