Magento Order Management
Sami víte nejlépe, jak je pro váš byznys důležité mít přehled o stavu vašich celkových zásob – kdykoliv a napříč všemi kanály. Magento Order Management System (OMS) vám pomůže mít vše pod palcem, nehledě na to, kolik značek, webů, obchodů nebo skladů máte. Zvyšte prodej, snižte náklady a nabídněte zákazníkům všechny výhody, které omnichannel poskytuje.
73 %
zákazníků je nespokojeno se stávajícími možnostmi nákupu a dodání
86 %
chce nakupovat online a případně vracet zboží na prodejně
89 %
chce multikanálový servis
Zdroj: Forrester
Centrální mozek vašich zásob
OMS je klíčovou součástí Magento platformy pro správu, prodej a distribuci vašeho zboží. Jednoduše se přizpůsobí vašim potřebám a poskytne spolehlivý přehled o vašich zásobách napříč všemi kanály. Je to takový centrální mozek zásob – najde tu správnou položku a objednávku vyřídí.
…………………………………………………
S vašimi systémy bude jedna ruka
Není vůbec nutné nahrazovat vaše stávající systémy. OMS se postará o jejich orchestraci a integraci dat na všech styčných bodech systémů. Okamžitě poskytne vašim zaměstnancům a managementu přesný obraz o aktuální situaci.

6 důvodů, proč o OMS přemýšlet
1. Jednotný systém objednávek
Využijte výhod automatizovaného systému pro správu a párování objednávek napříč všemi kanály s výběrem těch nejvýhodnějších distribučních možností jak pro vašeho klienta, tak i pro váš efektivně fungující byznys.
- Správa zakázek a obchodních případů
- Inteligentní orchestrace a routing
- Od jednoho až po jakékoliv množství kanálů a zařízení
- Předprodej, předobjednávky a vratky
- Dílčí dodávky a dělení objednávek
- Trackování zásilek
2. Celkový přehled zásob a efektivní sourcing
Získejte komplexní přehled o vašich zásobách a omezte tak počet vašich zákazníků zklamaných zprávou “není skladem”. Zpřístupněte vaše skladové zásoby všem vašim pobočkám a parterům a navyšte online prodeje až o 20-30 %.
- Inteligentní sourcing engine (automaticky páruje objednané produkty se skladovými zásobami)
- Vícezdrojové nahlížení zásob
- Agregace zásob podle kanálu
- Přesná real-time aktualizace skladových zásob
- Safety stock management
3. Lepší distribuce do prodejní sítě
Každá z vašich prodejen se může stát malým distribučním centrem a zajistit tak vyřízení objednávky s maximální efektivitou. Zákazníci dostanou svoje zboží v co nejkratším čase a vy minimalizujete náklady na distribuci a skladování zásob.
- Ship from store
- Ship to store
- Buy online, pick up in store (BOPIS)
- Mobilní POS rozšiřuje možnosti clientelingu
- Pick, pack and ship from store

4. Podpora pro váš růst a expanzi
Jeden centrální objednávkový systém, jedno místo odkud řídite naprosto vše. Přidávejte jednoduše nové značky, kanály a lokace pro bezproblémovou expanzi vašeho byznysu.
- Integrace napříč jakýmkoliv počtem webů, prodejen a distribučních center
- Nižší total cost of ownership
- Konsolidace nabídky a poptávky
5. Udělejte radost vašemu zákaznickému servisu
Díky komplexnímu přehledu v reálném čase a centralizovaným informacím o objednávkách ze všech prodejních kanálů a distribučních center bude váš zákaznický servis schopen daleko snadněji zpracovávat objednávky a vyměňovat nebo vracet objednané zboží.
- Detaily objednávky, vyhledávání stavu a stornování objednávek
- Snadná úprava informací o objednávce, např. dodací adresy
- Rychlé řešení vratek
- Snadná úprava atributů pro objednávku, vrácení zboží nebo peněz.
- Opakované dodávky a výměny
- Flexibilní integrace s dalšími nástroji a platformami
6. Lepší Business Intelligence
Pokročilá analýza správy objednávek vám poskytne užitečné informace o zákaznících, objednávkách, zásilkách, vratkách zboží a platbách.
- Zahrnuje Magento Business Intelligence
- Podrobnější rozbor kritických metrik
- Stejný login jako pro Magento Commerce
- Vytvářejte si vlastní dashboardy
- Kvalitní reporty