MageXo Letters – červen

Červnové MageXo Letters přichází s horkou novinkou – MageXo se stalo exkluzivním Ergonode Partnerem. A tento výkonný Product Information Management software vám představíme opravdu detailně. Dále mrkneme na m-commerce gap, Adobe Upgrade Compatibility Tool a vliv pricingu na CX.


MageXo se stalo exkluzivním Ergonode Partnerem

Jako exkluzivní zástupce pro Českou republiku vám představujeme výkonný Product Information Management software Ergonode – moderní a uživatelsky přívětivou open-source platformu pro správu produktových informací. 

Jde o zdokonalený PIM software, který spravuje všechna data, související s produkty ve vašem katalogu produktů (např. velikost, hmotnost, popis, recenze, certifikace atd.). Díky tomu můžete sledovat všechna katalogová a inventární data společnosti v reálném čase, odesílat je do prodejních kanálů ve správném formátu a zajistit automatickou synchronizaci z PIM do dalšího kanálu prostřednictvím API.

Jaké výhody Ergonode nabízí?

Hlavní přidanou hodnotou Ergonode je vysoká efektivita a snadno nastavitelné workflow pro koordinovanou spolupráci týmu, díky kterému lze snadno spravovat stovky tisíc až miliony produktů najednou.

  • Obsahuje automatizační vychytávky, které vám ulehčí práci a ušetří čas.
  • Usnadní expanzi a výrazně sníží náklady za jazykové překlady.
  • Nabízí hromadné funkce pro správu produktových dat, umožňuje flexibilní nastavení sloupců pomocí drag&drop nebo pokročilé filtrování.
  • A mnoho dalšího…

Co znamená m-commerce gap?

Co se skrývá pod pojmem m-commerce gap a jaké metody na něj platí? Podívejte se společně s námi, co za ním stojí a jak je možné se s ním úspěšně vypořádat.


Adobe představuje Upgrade Compatibility Tool

Chcete proaktivně identifikovat nekompatibilní customizace před upgradem Magento? Adobe přišlo začátkem roku 2021 s užitečným nástrojem, který pomůže snížit rizika a také náklady na provádění běžných upgradů. Čtěte dál a zjistěte jak funguje. 


Jak může špatný pricing zničit skvělé CX?

Podobně jako v B2C, zákazníci B2B nyní požadují jednodušší nákupní zážitky, vysokou míru transparentnosti a kontroly nad nákupním procesem a okamžitou odezvu napříč všemi prodejními kanály, se kterými spolupracují. To vše způsobem, který je konzistentní a přizpůsobený jejich neustále se vyvíjejícím potřebám. Jak dosáhnout vynikajících zákaznických zážitků s dynamickými cenami? Přečtěte si v článku Magento


Zajímavosti z trhu:

Naše e-booky ke stažení:

Zpět na články
Sdílet článek:
Spojte se s námi

    Napište nám

    Captcha Plus loading...

    Beru na vědomí zpracování osobních údajů.